New management structure Plymovent Group

Ny ledningsstruktur i Plymovent Group

15 januari 2011 För att underlätta verkställandet av de strategiska planerna för företaget, har Plymovent Group infört en ny ledningsstruktur.

En ny ledningsgrupp har etablerats per 1:a januari 2011. Ledningsgruppen har utökats med fyra nya medlemmar av vilka tre har befordrats internt från vår egen organisation. Kärnaffärsaktiviteterna inom Plymovent - försäljning, marknadsföring, innovation och Supply Chain Management - finns nu direkt representerade på högsta nivån i organisationen.

Plymovent Group har tillverkningsanläggningar i Alkmaar (Nederländerna), Lycksele (Sverige) och Sydafrika (för den lokala marknaden). Plymovent har ett globalt distributionsnätverk med 11 försäljningskontor i Belgien, Kanada, Kina, Frankrike, Tyskland, Indien, Nederländerna, Sverige, Sydafrika, USA och Storbritannien. I mer än 45 andra länder representeras Plymovent av ett nätverk av godkända distributörer. Plymovents huvudkontor ligger i Heerhugowaard i Nederländerna.

*Privacy Statement